кликни меня

кликни меня
пропагандируй мир и добро!

суббота, 8 декабря 2012 г.

Cum pot calomniatorii mei să devină filantropi.


Vlad Plahotniuc
Cum pot calomniatorii mei să devină filantropi.
Zilele acestea am primit mai multe telefoane de la ziariști, dar și mesaje pe FB, legate de faptul că Interpolul a infirmat acuzațiile lansate de deputații comuniști și deputatul PLDM, Butmalai, la adresa mea. Mi se cerea să comentez acest lucru etc. Exact cum nu am comentat atunci când au apărut aceste mizerii in presa, nu comentez nici acum. Însa mi-a reținut atenția un mesaj primit de la unul dintre prietenii de pe FaceBook, care îmi scria că, dacă ar fi în locul meu, i-ar acționa în judecată pe toți cei care au lansat aceste minciuni si banii câștigați din procese i-ar direcționa spre ajutorarea unor oameni nevoiași.
Eu luasem decizia să nu-i acționez în judecată, însa ideea de a-i face in acest fel să-și spele rușinea, nu e deloc rea! Mai mult, eu tocmai analizez un proiect propus de Fundația Edelweiss, prin care să sprijinim utilarea Centrului Mamei și Copilului, cu aparatură performantă și să ajutam la crearea unor condiții mai bune în această instituție medicală vitală. Pe lângă ajutorul nostru, ar fi foarte bineveniți și banii obținuți de la cei care mă calomniază. De aceea, le voi cere avocaților mei sa studieze posibilitatea de a-i acționa în judecată pe toți cei care au lansat acuzații la adresa mea, iar banii proveniți din aceste procese, îi vom folosi pentru sprijinirea Centrului Mamei si Copilului. Mi se pare o ieșire onorabilă chiar și pentru calomniatorii mei, au făcut un lucru urât, pe care îi ajut să-l repare printr-un gest frumos.
Mai mult, fac apel la toți cei care și-au făcut o pasiune și un obicei din a lansa acuzații murdare la adresa mea, să-și continue această activitate și chiar să o intensifice, în felul acesta, într-un an de zile, vom face din Centrul Mamei si Copilului cea mai modernă și performantă unitate medicală. După care ne apucam de alte instituții, care au nevoie de sprijin.
Fac însă precizarea că nu voi acționa în judecată instituțiile mass-media care au promovat aceste acuzații, ele și-au făcut datoria. Chiar dacă, trebuie să remarc cenzura naiva la care, tocmai cei care au promovat intens aceste acuzații, au supus informația prin care Interpolul infirma acuzațiile la adresa mea. Nu este vina ziariștilor, însa că uneori cad victime ale unor campanii murdare, pe care le lansează diferite grupări politico-infracționale.
Va mulțumesc, din nou, tuturor pentru mesajele pe care mi le trimiteți, iată că ele mă inspira!
Gânduri bune,
VP. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий