кликни меня

кликни меня
пропагандируй мир и добро!

четверг, 6 сентября 2012 г.


Alături de Baxter Hunt, Director pentru Moldova, Ucraina şi Belarus din cadrul Departamentului de Stat al SUA.j
Așa cum v-am promis, vă dau cele mai recente informații din SUA. Am avut două întrevederi foarte bune cu reprezentanți ai
administrației de la Casa Albă: cu Baxter Hunt, Directorul pentru
Moldova, Ucraina și Belarus din cadrul Departamentului de Stat, și cu Dmitry Vovchuk, Directorul pentru Europa de Est din cadrul Consiliului Național de Securitate al Statelor Unite. "Stabilitatea politică a Republicii Moldova prezintă țara dumneavoastră ca un exemplu de succes regional", mi-a spus Baxter Hunt. De altfel, toți oficialii americani cu care m-am întâlnit mi-au confirmat că progresele pe care le face țara noastră la capitolul reformelor sunt vizibile. Sigur, trebuie să acționăm în continuare cu și mai mare seriozitate pe această cale a dezvoltării, aș completa eu.

Împreună cu Frank Wolf, Congresman republican, membru în Camera Reprezentanţilor din partea statului Virginia

O discuție interesantă am avut și cu Frank Wolf, congresman republican din partea statului Virginia. Frank Wolf știe cu adevărat ce înseamnă votul uninominal: dânsul se află deja la al 16-lea mandat în Camera Reprezentanților!
Iar aseară, Barack Obama a fost desemnat oficial drept candidat pentru un nou mandat ca Președinte al SUA, din partea Partidului Democrat. Sunt convins că va avea un discurs cel puțin mobilizator, daca nu chiar "amazing", așa cum se așteaptă democrații din Charlotte.

Комментариев нет:

Отправить комментарий